Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Åsa - 5 mars 2009 20:43

David blev lite arg på mamma.

Men efter en stund så kom han med en present till mamma! Ett snöhjärta!

Gissa om mamma blev glad och varm i sitt eget hjärta!

 


Av Åsa - 5 mars 2009 09:27

Gott med mat tycker lilleman!

Här serveras lax, morot, ärtor och potatis!

Av Åsa - 5 mars 2009 09:16

Efter några timmars sovande börjar värken! Det värker i hela armen och jag vet inte hur jag ska ligga! Ska det vara så?

Ja, tydligen! 

Jag gör de där övningarna jag fått av sjukgymnasten, det gör ont, men jag gör så gott jag kan. 

I morgon ska jag i väg och jobba. Vi får väl se hur det går. Kanske det går jättebra. Eller så går det inte alls...

Känns inte kul alls det här! Kanske man kan få något för sveda och värk från försäkringen men jag hoppas inte allt för mycket. Det hände ju faktiskt på jobbet. Något borde man ju få mer än bara betalt för omkostnaderna. 

Sambon fick ju faktiskt ta ledigt för att hjälpa mig! 

Usch, vad jag är dyster i dag...

Men det är svårt att vara postiv när det onda inte ger sig eller känns som det blir bättre!

Ovido - Quiz & Flashcards