Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Åsa - 25 februari 2009 19:37

idag var vi i väg till lekterapin, storebror och jag. Allt gick bra. Tåg, buss och terapin.

Han hade lite svårt att koncentrera sig eftersom det var så många rolga saker att titta på och pilla på!

Men vi tar det lugn framåt tyckte terapeuten. 

Det var lite småjobbigt med gipsad arm, det måste jag erkänna. tog visserligen citodon, men när vi efter en liten shoppingtur i stan kom på tåget så hade jag rejält ont och mådde illa. Vet inte om det är  av tabletterna eller av smärtan jag mår illa. I vilket fall så är det inte så kul!

Blir lite smålullig av dom och jag känner att man går lite som i en bubbla. Inte jättemycket, men i allafall. Blir trött också av dom!

Men skönt att vi börjat med terapin nu. Ska tillbaka nästa onsdag och onsdag därpå också, sen får vi väll se hur ofta det blir innan det är dags för operationen. Vi pratade lite om den ida, på hemvägen, men då verkade det väldigt lugnt trots allt. Vi får väl se hur det går när vi närmar oss!

Ovido - Quiz & Flashcards