Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Åsa - 9 februari 2009 12:03

Ja, det gör Avve verkligen. Han blir så glad när de kommer i närheten! Musse är den enda som vågar gå riktigt nära!

Av Åsa - 9 februari 2009 10:26

Då var första arbetshelgen gjord!

Som tur var var brukaren ganska ok under helgen och verkade väldigt glad att se mig! Fick skratt och leenden under hela helgen och bra kontakt! 

Men resten kunde jag ju skippa pga av olika orsaker som jag inte kan nämna här så var det mycket väntan. Inget att göra! Och det höll på att gå mig på nerverna! Ett tio-timmarspass med typ en kvart att göra per timme.

Minns nu tydligt vad som gör att jag inte ville tillbaka!

Inte hjälper det att atmosfären är så tjock så man nästan kan skära den med kniv! Och så behöver det inte vara, men när folk har svårt att ta in vad andra säger och bara utgår från sig själv blir det lätt så! När alla ska vara på samma nivå är det svårt att få en så stor grupp att fungera!


Men nu vill Avve ha uppmärksamhet, så jag får väl fundera vidare sen...

Ovido - Quiz & Flashcards