Alla inlägg den 19 november 2008

Av Åsa - 19 november 2008 21:57

Idag fick jag se en klasskompis nyfödda bebis! Så liten och så söt! Och tänka att bara för knappa fyra månader sen så hade jag en som var lika liten! Tiden går så fort!

Och min stora kille som snart är hela fem år! Önskar jag kunde stoppa tiden ibland!

Men nån sa till mig att varje ålder har sin charm! Och så är det väl! Man följer sina barn och ser hur de utvecklas dag för dag! Bebisar som lär sig krypa, gå, prata. Små barn som spelar boll, klättrar i träd, bygger kojor. Barn som går till skolan, läser läxor, städar sitt rum... ;-)

Jo, varje ålder har nog sin charm och sina problem!

Men nog är de små så söta och så härliga!

Och kanske växer problemen med åldern... När de är små så är de trots allt ganska lättvindiga för det mesta (om det inte är något speciellt)! De är i ens närhet nästan jämt, tar sig ingenstans och man är hela deras värld!

Men snart är den tiden också förbi!

Blir det dags för en trea då????

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards