Alla inlägg den 20 september 2010

Av Åsa - 20 september 2010 20:49

Försöker få lite koll på planeringen runt vår bröllopsdag!

Iallafall själva festen!

Vi börjar med en välkomstdrink. Eftersom det är dagen före första advent så blir det helt enkelt glögg som välkomstdrink! Både med och utan alkohol!

Vi kommer att bjuda på kallskuret, egengjord potatissallad, grönsaker och frukt och bröd. Ingen trerätters här inte! Inget vin heller...

Till efterrätt blir det förstås tårta! Och till det serverar vi wiskey och likör.

Ja, så långt har jag kommit!

Har försökt få tag på någon som kan sjunga i kyrkan. Har eventuellt en som kanske kan det, men inget definitivt än tyvärr. Hår och makeup... ja, det vet jag inte alls hur jag ska göra!

Har köpt ett enkelt metalldiadem som jag tänkte försöka klä i lite pärlor och ha eventuellt. Har ju kort hår och jag har verkligen letat efter bilder på brudar med kort hår... men tydligen ska man ha långt hår när man gifter sig för jag hittar inte många!


Ovido - Quiz & Flashcards