Alla inlägg den 11 september 2010

Av Åsa - 11 september 2010 21:33


 

Ett korta jag gjorde idag! Blev ganska nöjd, om man bortser från texten... Jag är så usel på att skriva snyggt!












Av Åsa - 11 september 2010 21:23

Ja, nu har jag börjat montera mina kort! Inte helt enkelt att få tid till det, men har fått ihop några stycken i allafall.

Så här ungefär blir de...

     

I morgon ska vi dela ut till sambons far och syskon. Hans mamma och "nya" familj har fått en inbjudan och min mamma. Sen har jag inte hunnit mer.

Men vi träffar alla på hans pappas sida i morgon så då tänkte vi att det passar att de får sina inbjudningar.

Lite billigare än att skicka dom...

Det skulle inte förvåna mig om de redan vet! Svärmor har liiite svårt att hålla tyst! Även om man ber om det... Speciellt om det gäller sambons storebror med familj! De får alltid veta först. Sen är det inte så noga om det är tvärtom! Om det är de som har "hemligheter"!

Men det är bara att försöka att inte låtsas om det! Men det kanske är så med storabröder... de kanske har den rättigheten att veta allt om de andra syskonen som förstfödd!


Ovido - Quiz & Flashcards