Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Åsa - 26 februari 2010 10:07

Jag ska inte säga att jag är pigg... men piggare än de senaste dagarna ändå! Så då får jag väl säga att jag är relativt pigg!


Sist jag sa att jag kände mig pigg efter en sån här period av minimalt med sömn så började jag plocka in rena bestick från besticklådan till bestickkorgen i diskmaskinen när jag skulle göra tvärtom! Hur pigg är man då på en skala, egentligen!


Ja, jag ska väl inte klaga... kan ju inte skylla på någon, det är ju jag (och min sambo förstås) som sett till att jag hamnat i den här situationen! Alltså med tre barn, varav en på 1½ år och en på en månad! Kan man räkna med annat än att man är trött då!


Men de är ju underbara alla tre torts allt! Och se när de kramas och är goa på varnadra gör en mamma alldeles varm i hjärtat! Just då är det värt alla sömnlösa nätter...

Ovido - Quiz & Flashcards