Alla inlägg den 28 november 2010

Av Åsa - 28 november 2010 15:11

Och dagen blev lyckad trots allt! Kanske just därför att jag inte förväntade mig något speciellt!

Men å andra sidan att få gifta sig med den man älskar kan ju aldrig bli fel! Båda var vi rörda till tårar när vi gav varandra löftena!

Vi tog kort ute i isande kyla...Var illröd om händerna! Vi gick visserligen in och värmde oss i kyrkan, men då var man ju stelfrusen! Men han trodde nog att det blev några fina kort!

Allt gick bra med barnen trots allt, även om man kunde önskat att man hade fått lite mer hjälp efteråt och att någon kanske erbjudit sig att vara barnvakt under kvällen/natten så brudparet fick vara lite själva på sin bröllopsnatten... men vi får väl fira "bröllopsnatt" någon annan gång...

Min allra bästaste vän höll tal, ett jättekul och uppskattat tal! Och det värmde så mycket att hon verkligen höll det där talet!

I morgon ska jag iväg med tåget vid åtta till praktiken. Är verkligen jättetrött så jag hoppas på att vi får en lugn natt så jag får sova i kapp lite...

Ovido - Quiz & Flashcards