Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Åsa - 15 oktober 2010 10:54

Det närmar sig med stormsteg!


Den här bloggen om min dator är inte kompisar! Därav blir det inte så ofta jag uppdaterar tyvärr! Jag kan tex inte sätta in bilder... vet inte vad som är fel! Men fruktansvärt irriterande! Varje gång jag försöker så kommer det bara upp en tom ruta!

Men i alla fall så har jag fått en sångerska till bröllopet och jag har valt låtar! Kärleksvisan, som Sarah Dawn Finer har skrivit och You raise me up, som bla Westlife gjot en cover på!

Kan tyvärr inte länka dom till bloggen... Men de är så otroligt fina så man blir alldeles tårögd när man lyssnar på dom!


Skulle vilja lägga in mer bilder som sagt, men det funkar helt enkelt inte! Får göra det på någon annans dator kanske...



Ovido - Quiz & Flashcards