Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Länge sen nu....

Av Åsa - 30 november 2009 21:51

Ja, det var ett tag sen jag var här...

Hinner liksom inte med...

Har ju förändrats en del sen sist jag var här. Ja, både sidan och jag...

Magen är som en fotboll och jag är såååå trött...

Orkar inte sova på nätterna. Orsakerna är flera. Graviditeten och Avve är förstås två orsaker som är svåra att rå på. Sen finns det en stor orsak till...men jag har inte någon lust att skriva om den här. Men den gör att jag mår dåligt...


Har ju också hunnit bli arbetslös tyvärr. Min brukare gick bort för ett par veckor sen. Snart är det dags för begravning. Känns inte alls kul. Har nog inte förstått riktigt än.

Ja, nu är det sovdags i allfall. Eller ja... vad man nu ska kalla det...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 23 december 2010 20:49

så funkar det att lägga upp bilder igen. Det var tack o lov inget fel på min dator utan det är antagligen någon inställning på webbläsaren som krånglar. Två datanissar har jag frågat och ingen vet varför... Men struntsamma, med en annan läsare ska ...

Av Åsa - 28 november 2010 15:11

Och dagen blev lyckad trots allt! Kanske just därför att jag inte förväntade mig något speciellt! Men å andra sidan att få gifta sig med den man älskar kan ju aldrig bli fel! Båda var vi rörda till tårar när vi gav varandra löftena! Vi tog kort u...

Av Åsa - 26 november 2010 19:11

...gäller det! Idag har jag klippt mig och provsminkat mig och sambon har varit med och kollat in var vi ska ta bilder. Jag har skrivit ut de sista festprogrammen och vi har varit och dukat. Nu hoppas jag att vi inte glömt något! Nervositeten h...

Av Åsa - 25 november 2010 20:25

Ja, nu är det snart dags! Klänning är fixad (har gått ner för mycket i vikt så vi fick sy på axelband1) och hänger hos min syster, maten är på gång, blombuketten beställd, fotograf fixad (sambons kompis), festprogrammen är nästan klara (bläcket i s...

Av Åsa - 17 november 2010 19:42

...eller ja... nästan ensam. Min stora lilla kille är hemma. Minstingen är hos mina föräldrar (ett kvarter bort) och den andra minstingen är hos farmor. Snällt gjort av sambon att fixa barnvakt när han är på svensexa!  Även om jag nu får (förhopp...

Ovido - Quiz & Flashcards